Trött

Idag har det varit en down dag, har varit sjukt trött hela dagen.. Kanske dax att lära sig att jag måste ta en power nap mitt på dagen eftersom jag är uppe fyra ggr på natten ?
Tänkte jag faktist ska prova det i morgon, och få i mig lite lunch då också på samma gång, får jag se om jag börjar må lite bättre :)
Men trotts min trötthet idag så har jag möblerat om på lillans rum och skruvat om spjälsängen så nu är botten längre upp, fyfasiken innan jag fick till det! Inte de lättaste när magen är i vägen ;)
Sen när gubben slutade, åkte vi iväg och handla lite frukost och kvällsfiks mat, vilket är det bästa jag vet så nu är det massa gotta i kylskåpet, MUMS!
 
Sitter nu o väntar på fotbollen, men får se om jag orkar hålla mig vaken då det känns som huvudet ska ramla av kroppen och hamna på tangenterna.

Ha en fin kväll vänner

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Man kan inte annat än bli trött när de är de här vädret dag och och dag in.... Vi behöver sol!!!! Eva

2012-06-19 @ 19:59:51
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0