Tisdag

Åh vad det här tär på mig nu,
ännu en natt med väldigt lite sömn,
om jag inte vaknar av att jag har en livlig bebis i magen, så vaknar jag av att ja har ont.
Och så var det inatt, värk i rygg, finns de nå värre ? Känner mig helt handikappad när jag inte kan röra mig riktigt för att det vääärker.
Deprimerad.com- 
Så någon gång efter fyra inatt tog jag min kudde och vandrade till soffan, så inatt tror jag bestämt att han får sova själv i sängen så han får sova en hel natt utan att vakna av mig, tycker så synd om honom då han jobbar o sliter hela dagarna.
har hamnat i ett riktigt less träsk, känns som jag bara klagar, o klagar.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUSCHHHHHHH!!!
 
Måste vara en riktigt hemsk sambo just nu..
Tur han är så snäll så han orkar lyssna på mitt gnäll hela tiden
världens bästa Tony.
Just ja, jag håller på att tvätta, har verkligen inte tid att sitta här!
Tvätta o laga mat, huuuungrig.

Vecka 38 av 40, vi längtar efter dig så himla mycket tööösen!
Tänk att det kan finns så mycket kärlek, till någon man inte ens har träffat.
 
Ha en bra kväll vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0