Söndag

Starten på den här dagen var inte den absolut bästa, var yr och svimmfärdig när jag vaknade hade svårt att hålla mig på benen, och det är så otäckt när det känns som man ska svimma.
Men efter en järntablett och lite frukost mådde jag lite bättre?
Så, var det då näringsbrist eller järnbrist ? det  vet man inte.

Så jag har tagit det lungt hela dagen, bytte gardiner vid lunch och tog en liten, liten, LITEN promenad efter det ;)
 
Sen vid halv sex så drog jag och hjärtat iväg på bilbingo!
jag satt och va så pepp på att vinna dom där 21 tusen, men det var helt enkelt inte våran tur idag :p
Men roligt var det, man sitter som på spänn hela tiden.

Vilka dagar jag har haft:
- Torsdag middag hos svärföräldrarna.
-Fredag fika hos mina morföräldrar
-Lördag tog vi en tripp på stocketitt
-Söndag, BILBINGO.

Jag är helnöjd efter dom här dagarna,
Tacksam över mitt liv, jag älskar att leva.

Imorgon barnmorskan.
Nu ska jag mysa med gubben, ha en fin kväll vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0