Lördagsmys

Hejsan!

Idag har det varit en riktigt slapp dag här, började med att kika på film i sängen ;) sen tog jag och gubben och packade ihop oss lite granna för en tripp på stan och handla lite..



tre filmer till senare, och lite godis :)
Entrecote blir det till middag, en riktig lyx lördag!


Men det behöver jag efter ha haft smärtor mer eller mindre hela kvällen och dagen idag,
men värst var det nog endå när vi kom hem efter vi hade varit ute på stan en sväng
då det gjorde så ont så jag glömde bort att andas kunde bara fokucera på smärtan som jag kände. uuusch!
Hoppas inte att lillan är påväg ut än.
Fast enligt barnmorskan ska hon ju vara färdig "bakad" nu så det ska ju inte vara någon fara.

Ne nu ska jag njuta av att inte känna något alls, bara vara för en stund!
Kanske skriver något senare om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0