Lördag

Godkväller!
Idag har jag o mitt hjärta varit på stocketitt och fikat, skönt att komma ut lite när det inte är så djääävulskt
varmt ute. Eftersom jag verkligen INTE klarar av värmen just nu..  Btw så är han så snäll mitt hjärta som hjälper mig på och av med skorna, upp ur soffan och skickar mig saker om jag inte orkar röra mig.
börjar bli så bortskämd, kanske ska vara gravid hela livet ? ;)
Kan nog inte få det bättre än vad jag har nu, bara våran prinsessa som fattas så är allt perfekt!

annars då, jaa det händer inte allt för mycket, men typ bara trampar och väntar nu..
Skulle ha behövt bytt gardiner i köket, men det får bli ett projekt till i morgon tror jag.
Tror jag ska ta ett varmt och skummit bad istället, o bara ta de lungt ;)
fotbadade ju fötterna igår med grejen jag lånade av mormor, hihi fräään grej kändes som man badade bubbelpool med endast fötterna, blev lite yr men tror det var för att blodcirkulationen kom igång i fötterna.
 
ikväll är der fotboll!


Tacksam över mitt liv,
ha en fin kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0