Högre makt

Var för några år sedan jag läste the secret nu och efter jag hade läst den så blev jag helt såld,
men åren har liksom sprungit iväg och jag har jobbat jävligt mycket med mig själv, och med det så har jag försökt att tänka posetiva tankar hela tiden för att inte falla tillbaka till det gammla, vilket har varit mycket viktigt för mig. För en negativ tanke leder till 100 andra.

Och idag när jag bara satt och sappade på teven inte hade ett puft att göra hamnade på 2:an av alla kanaler, det var som att det var meningen, min högre makt? från början så fattade jag inte alls vad det var.. men fortsatte att titta endå, hmm ? så brukar jag aldrig göra.

och det pratade dom om lagen om attraktion, JAG ÄR HELT SÅLD. varför skulle det inte stämma?
det är såklart att jag kan förändra mitt liv med hjälp av mina tankar.
att tänka att jag är miljonär då kommer jag tillslut att bli det.
Att rabbla upp varje morgon saker som jag är tacksam över, för att få en sån bra start på dagen som möjligt
med POSETIVA tankar, det finns ju inge illa med det ??
Med tankens kraft så kan jag förändra, varför skulle det inte vara så?
Att det jag sänder ut till universum det får jag tillbaka. jag tror stenhårt på det här.
Nu ska jag fortsätta läsa lite om lagen om attraktion, och få lite mer kött på benen ;)

Ha en fin dag vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0