Fredag

Idag har jag o mitt hjärta varit hos mina morföräldrar och hälsat på,
väldigt mysigt, tog en fika ute på deras fina balkong :)
Dom betyder så otroligt mycket för mig,
har funderat på många gånger vart jag skulle ha varit i livet om jag inte hade haft dom vid min sida.
Världens bästa morföräldrar <3 som jag älskar så högt.
När jag blir gammal hoppas jag att ja kommer se ut som min mormor och vara som henne.
En super kvinna är vad hon är!

Sen efter det åkte jag o gubben på en bildtur, men nu är vi hemma!
Och ska snart laga god mat och mysa och njuta resten av kvällen,
tacksam över mitt liv.
 
Ha en fin midsommar vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin Linda min vän tack för dom orden .

2012-06-22 @ 17:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0