Tisdag

Mysig och lyxig dag :)
Min mamma har varit på besök, hon hjälpte mig med det sista papperet som försäkringskassan skulle ha in, så nu måtte det vara klart! Sen så tog vi en promenad, en sväng ut i skogen också, mysigt men väldigt myggit!
En timme var vi ute häärligt!

Sen har hon masserat både mina fötter och händer, fysatan så skönt det var, blodcirkulationen kom tillbaka för ett tag. Sen så diskade hon också efter maten, världens bästa mamma tack för idag <3
 
Just nu sitter jag och äter ben & jerrys provar deras nya smak ( Karamel Sutra), läser lite bloggar och väntar på allsång på skansen.
 

Hoppas ni har en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Diana

Var den glassen god? Ser god ut men har inte vågat köpa ännu. Den är ju inte precise billig så gillar man den inte :)
Får önska dig/er lycka till också med lilla sockerbiten, det är ju nära nu.
Ta hand om dig!

Svar: Njaa alltså, jag jämför ju alla med kakdegen och det är ju ingen som slår den! Tror inte jag kommer köpa den här någon mer gång iaf ;)
Åh tack så mycket :)
lindawinger.blogg.se

2012-07-10 @ 23:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0