Måndag

Har det riktigt jobbigt om nätterna nu, då det värker om mina höfter om jag ligger för länge på samma sida, det gör att jag måste vända på mig måånga gånger, vaknar även av värk i fingrar och handlederna (då jag samlar på mig mycket vätska nu) försöker då räta ut dom, vilket gör så oooont!
Toalettbesök, och alla hormoner som rusar runt i kroppen gör att jag svettas SOM FAN om nätterna.
Det gör att jag vaknar, vaknar och VAKNAR.
Men jag har börjat att gå till soffan vid två tiden ( då första rundturen går) så att gubben får sova,
sen vid sex så brukar jag äta något när han kliver upp, och gå o lägga mig igen vid halv åtta och vakna kl 10.
och dom två 1/2 timme är så himla värdefull för mig, dom gör att jag kan klara av en hel dag.

Detta har jag sysselsatt mig själv med nu på eftermiddagen

Baka, baka, baka :)
Ingen tösaflicka verkar komma ut idag heller, Men det kan gå fort att det vänder ;)
Denna väntan alltså, jag blir knäpp! Är så nyfiken på dig.
Hur du ser ut, men såklart så kommer du vara världens finaste!
Mammas hjärtA!
 
Nu ska jag göra nå annat, ta ett varmt bad kanske, de skulle sitta fiiint nu!
Ha en fin kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0