Fredag

Idag åt vi hämtmat, Thaimat blev det :)
Vid halv åtta snåret begav vi oss ner mot storsjöcupen och tittade på en fotbollsmatch, skönt (för mig) att komma ut när det inte är så varmt ute, men endå sol.
Nu ska jag äta lite godis, och vänta på min EFTERLÄNGTADE syster som kom hem nu för någon dag sedan, då hon har varit i Turkiet i två hela veckor (vilket har känts som år)
ska pussa på henne, och bli lite avundsjuk på hennes pepparkaksbränna som jag antar att hon har.

tacksam för en bra dag.
& för att jag har världens bästa sambo/pojkvän.
Jag älskar dig så himla mycket
tack för allt du gör
För att du orkar lyssna på mitt klagande hela dagarna om hur ont jag har o hur jobbigt det är,
För att du hjälper mig på med skorna när jag inte når
För att du tar upp saker på golvet som jag tappar
För att du håller om mig när jag känner mig liten och ledsen.
För att du får mig att känna trygghet, och älskad.
För att du ger mig dom mjukaste, goaste och varmaste kramarna som finns!
I mina ögon är du det finaste som finns, du är det dyraste utav alla diamanter
med dig känner jag mig speciell, och det är du som får mig att känna mig speciell.
 
Jag vet att jag har gjort mina misstag, men du har förlåtit mig gång på gång, funnits för mig, hjälpt mig.
ja mer än jag hade kunnat begära just då. du har aldrig släppt taget - trots mina beteenden.
Det kallar jag riktig kärlek.
Eftersom jag vet vilken kärlek och omtanke du ger till mig, vet jag att du kommer bli världens bästa pappa.
Jag älskar dig Tony, mitt hjärta!
 
Åh vilket kärlekinlägg det blev, nu ska jag pussa lite på gubben.
Sen dra ut en sväng.
Hoppas ni har en bra kväll vänner!

Kommentarer
Postat av: Tomtan

TA vara på den känslan för de kommer jobbiga dagar sen åxå....

2012-07-07 @ 11:11:40
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0